Hotel The Marco Polo Davao

Hotel The Marco Polo Davao

7,2

We hebben een aantal aanbieders voor The Marco Polo Davao voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel The Marco Polo Davao in het Nederlands

2007

heel goed maar jammer ligt het niet aan zee

van der burght rik
21-3-2007

heel goed maar jammer ligt het niet aan zee

Gereisd anders in maart 2007
2005

Het duurste en meest luxe hotel in Davao

J.Andriessen
17-6-2005

Het duurste en meest luxe hotel in Davao. Veruit het beste hotel. Voor zakenreizen is dit zeker de eerste keus. Goed onderhouden kamers. Ruime badkamer met marmer. Voor iedere smaak is er wel iets te eten en alles zeer goed. I.v.m.het internationale karakter wordt iedereen elke keer bij de entre gecontroleerd. Er staat buiten ook altijd wel iemand op wacht met een wapen.

Gereisd anders in juni 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Marco Polo Davao in Davao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Marco Polo Davao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.