Hotel The Apo View Hotel

Hotel The Apo View Hotel

We hebben een aantal aanbieders voor The Apo View Hotel voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel The Apo View Hotel in het Nederlands

2005

Hotel in het centrum

J.Andriessen
17-6-2005

Hotel in het centrum. Was vroeger waarschijnlijk top maar is door slecht onderhoud verlopen. Nog steeds boven gemiddeld maar nit zo goed als MARCO POLO. kost wel bijna hetzelfde.

Kamers met donkerrood tapijt, sterke rook lucht. Niet alles werkend in de badkamer.

Gereisd Anders in Fri Jun 17 2005 23:27:42 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• EntertainmentCasino
  • Overige servicesGeldautomaat, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Apo View Hotel in Davao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Apo View Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.