Hotel Bluejaz Resort & Waterpark

Hotel Bluejaz Resort & Waterpark

Kleine hotelsWeer vandaag32°23°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Bluejaz Resort & Waterpark voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Bluejaz Resort & Waterpark in het Nederlands

goed hotel matig eten

wilco Schoonvelde
15-9-2014

Ben hier afgelopen weekend 1 nacht gebleven. Samen met vrouw en dochter. De faciliteiten van het resort zijn heel mooi goed voor kinderen. Het eten liet naar onze westerse maatstaven te wensen over. Was lauw bij aan komst en heel erg zout. Personeel is erg vriendelijk. Alleen zeer sterk onder betaald.

Kamers waren netjes en schoon ingericht. Wij hadden Jasmine suite. Iedere avond wordt er wat georganiseerd. Is 24 per dag wat te bestellen.

Ontbijt is matig afgepaste portie ( voor filipijnse maatstaven veel maar westerlingen hebben niet voldoende. Service tijdens ontbijt was niet goed moest heel lang wachten tot je kreeg wat je bij inchecken al had aangegeven te willen eten.

Genoeg te doen maar zou hier geen week volhouden zijn betere resorts op Samal eiland te boeken.

Gereisd met partner in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bluejaz Resort & Waterpark in Davao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bluejaz Resort & Waterpark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.