Hotel View Park

HotelKleine hotelsWeer vandaag32°24°

We hebben een aantal aanbieders voor View Park voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel View Park in het Nederlands

Hebben hier in augustus 3 dagen verbleven, topklasse voor een lagere prijs. Alle comfort in grote kamer, upgrade na 2 dagen, kamerprijs 2800 pesos/nacht inclusief ontbijt. Zeer goede ligging tegenover Picnick Grove. Heel hulpvaardig personeel, gratis koffie/thee op de kamer. Tagaytay is in alle hotels met rookvrije kamers, maar een kamer met terras is geen probleem. Hebben 3 keer avondeten gehad, filippijns en internationaal, effenaf lekker, zijn achteraf nog een dag teruggeweest om nog eens te genieten van het lekkere eten EN voor een eerlijke prijs, aanrader!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel View Park in Tagaytay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel View Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.