Tagaytay

Vakantie in Tagaytay

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Tagaytay

Reviews over Tagaytay

• 9Michel17-08-2012

adembenemend

Tagaytay is de 2de zomerhoofdstand van de Filippijnen na Baguio. Adembenemende vergezichten, het Taalmeer met een (uitgedoofde) vulkaan zijn trekpleisters. Gezellige plek, 76 hotels in alle prijsklasses. Geen plek voor mensen die een druk uitgangsleven verwachten of stranden, die zijn er niet... maar Tagaytay straalt rust uit, echt mooie plek, in wou er willen wonen :-)

• 8Cultuur
    • 10Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2012

• 7stijnb31-07-2012

Leuk maar niet zo spectaculair

Heel toeristische plek, goed te doen als daguitstap vanuit Manila. Onze privéchauffeur reed er zo 'n anderhalf uur op: drukke baan, stop zeker aan één van de vele ananaskraampjes! De Taal-vulkaan ligt midden het Taalmeer. Je maakt de oversteek per bootje; aangekomen op het kleine 'eiland' kan je ofwel per pony (ofwel te voet) de vulkaan beklimmen. Dat parcours naar omhoog is niet spectaculair, ontgoochelend eigenlijk. Eenmaal boven zie je vanop ruime afstand het kratermeer, tijd voor wat foto 's dus. Wij deden ook de Mount Pinatubo... dat was steviger. Tagaytay en de Taalvulkaan is eerder een familie uitstap; onder de toeristen vooral Filipijnen zelf. Ben je in de buurt of past het in je planning, dan kan je het zeker aandoen. Maar wij hadden geen wauw gevoel. Als je een vulkaan wilt aandoen en je bent wat sportief/avontuurlijk, kies dan voor Mount Pinatubo. Na een lange jeep- en wandeltocht in het overgebleven landschap kon je daar in het kratermeer zwemmen als climax, was leuk!

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in april 2012

• 9Australian21-02-2009

Hill resort for most price brackets

This place is cooler than Manila. It has an excellent range of accommodation.

Taal Volcano is worth seeing and Taal Lake pleasant.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur