Reviews over Tagaytay

Hebben hier in augustus 3 dagen verbleven, topklasse voor

Michel,
    11-9-2012

Hebben hier in augustus 3 dagen verbleven, topklasse voor een lagere prijs. Alle comfort in grote kamer, upgrade na 2 dagen, kamerprijs 2800 pesos/nacht inclusief ontbijt. Zeer goede ligging tegenover Picnick Grove. Heel hulpvaardig personeel, gratis koffie/thee op de kamer. Tagaytay is in alle hotels met rookvrije kamers, maar een kamer met terras is geen probleem. Hebben 3 keer avondeten gehad, filippijns en internationaal, effenaf lekker, zijn achteraf nog een dag teruggeweest om nog eens te genieten van het lekkere eten EN voor een eerlijke prijs, aanrader!!

Tagaytay scoort een 8,3 uit 10, op basis van 3 reviews