Hotel Blue Crystal Beach Resort

Kleine hotelsWeer vandaag30°23°
Hotel Blue Crystal Beach Resort
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Crystal Beach Resort voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Blue Crystal Beach Resort in het Nederlands

Heel mooi hotel, erg rustig gelegen

reisgezelschap van 3,
26-2-2017

Wij hadden een kamer in het vrijstaande bijgebouw. Een heel mooie en ruime kamer met mooi uitzicht over de baai. In de directe omgeving van het hotel is niet veel te beleven dus 's avonds in het hotel gegeten en nog wat gedronken. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Er is een zwembadje en je loopt zo via het smalle strand het water in om te snorkelen. Goed hotel om een paar dagen bij te komen van de lange reis en om even te relaxen en niets te doen.

geweldig!!

dreetje
21-8-2011

het mooiste resort tot nu toe wat ik heb gezien.

not the biggest, but the best

Gewoon heel leuk

anjin
10-1-2009

Wij zijn voor de eerste keer in de Filippijnen geweest en hadden eigenlijk gelijk naar Blue Crystal moeten gaan. De service was heel vriendelijk en we werden echt van het eerste moment tot we vertrokken als gasten behandeld. De kamerss zijn gewoon gezellig en snorkelen en duiken waren voor ons een hele bijzondere ervaring. Het is rustig gelegen maar er zijn genoeg mogelijkheden om de wat drukker stranden te bezoeken, Puerto Galera is niet dat uitgeschrekt.

2008

Jammer dat het hotel erg afgelegen ligt, midden tussen de plaatselijke bevolking. Het heeft geen strand maar een kleine kiezelbaai waar erg veel aangespoeld vuil ligt. Het heeft wel een mooie tuin waar voor de kinderen een zwembadje staat en zonnestoelen met parasol. Kamers ruim, schoon en verzorgd. Eten is erg Europees, duurt lang voordat het klaar is, erg weinig en vaak te doorbakken vlees. Personeel is erg behulpzaam.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Crystal Beach Resort in Puerto Galera - Mindoro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Crystal Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.