Puerto Galera - Mindoro

Puerto Galera - Mindoro

We hebben een aantal aanbieders voor Puerto Galera - Mindoro voor je op een rij gezet:

Reviews over Puerto Galera - Mindoro

• 4ineke14-10-2019

boven water niets te doen, onder water geweldig

Hier moet je heengaan voor het mooie duikgebied . Een uitgaansleven is er alleen voor mannen die een meisje voor de nacht zoeken

• 3Uitgaanslevenn
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Maurizioc25-02-2016

isola incantevole

tutto, vacanza tranquilla e serena, abbiamo mangiato e cenato in un ristorante condotto da un Italiano eccezionale è stato come se mangiassimo in Italia e anche meglio, lo raccomando a tutti il ristorante si trova a Puerto Galera e si chiama Robi,s cafeteria. Spiaggia pulita e sopratutto la sera grande fiesta su tutta la spiaggia, divertintissimo.....lo consiglio a tutti tanto che riparto il mese di maggio 2016. ciao a tutti

• 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 8maaike28-12-2011

Tropische topvakantie voor een leuke prijs

White Beach, Puerto Galera is eigenlijk wat Boracay een kleine 10 jaar geleden was. Een lekkere sfeer, een mooi wit strand en s avonds genieten leuke uitgaansgelegenheden. Ik sliep zelf in Pura Vista Hotel, een rustig hotel midden op het strand en dichtbij alle duikscholen. kom zeker nog eens terug

• 9Sfeer in stad
    • 7Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met partner in december 2011

• 10Lone13-08-2009

Super fantastisk sted

Paradis på jord...... Bedre bliver det ikke. Fantastiske stande og meget venlig og servicemindet befolkning.

• 9Cultuur

april 2007

• 7Monique19-05-2008

Mijn eerst indruk was heel slecht. Kwam aan bij ons hotel Blue Crystal Beach resort midden in de jungle tussen de plaatselijke bevolking. Na een paar dagen kom je in kontact met de bevolking die wel heel aardig is. Maar bij ons hotel was verder niets te doen. Ja, natuurlijk duiken maar als je daar niet voor komt is het afzien. Het strand bij ons hotel bestond uit stenen en veel aangespoeld afval. Onze ervaring was ook wel dat ze alles voor je willen doen maar daar moet je wel voor betalen, en dan hoor je regelmatig dat je niet genoeg betaald. Het eten vond ik ook niet bijzonder goedkoop, voor 4 personen betaal je toch al gauw €25 euro. Tevens weinig tot geen mogelijkheden om te winkelen. Voor duikers zal het ongetwijfeld een weelde zijn al zegt mijn zoon dat hij Maleisie mooier vond. Verder weinig excursie mogelijkheden op de eilanden.

• 8Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 6Stranden

Gereisd met familie in mei 2008

• 8Herman16-03-2006

Voor wie het avontuur zoekt en eventueel wil duiken, in 1 woord fantastisch. Spectaculaire natuur en stranden. Het strand in Sabang stelt niets voor, maar 10 minuten met een banka en je ziet de mooiste stranden. Alles is er heel goedkoop, voor $3 kun je al uitgebreid uit eten. Aanraders: het Mermaid Resort en het Coco Beach Resort. Maak vooral een dagtocht met een Bankaboot, voor maar $15, ze brengen je waar je maar wilt.

Gereisd in maart 2006

• 8Johan15-03-2006

Als je niet speciaal komt om te duiken of voor de “girlie bars”, neem dan vanuit Batangas direct de boot naar White Beach, zonder twijfel het mooiste strand van Puerto Galera. Wij hebben hier een heerlijke week doorgebracht. Overdag lekker zonnen en zwemmen, en ’s-avonds is er genoeg vertier in de vele barretjes, waar overigens veel “lady boys” werken. Op zaterdag kan het heel druk zijn met weekendvierende jeugd uit Manila; van maandag tot en met donderdag is het echter heerlijk rustig. Het beste restaurant op White Beach is Peter’s Restaurant. En probeer als ontbijt eens de “special sandwich” van Restaurant Natividad. Jammie! Gouden tip: neem voldoende cash geld mee, want in Puerto Galera kan je niet pinnen! Het is op bepaalde plaatsen wel mogelijk om met 6,5% toeslag te betalen met credit card. De dichtstbijzijnde ATM is in Calapan.

• 8Omgeving
    • 5Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met vrienden in maart 2006

• 8Olaf21-04-2005

Ben hier drie weken geweest en het was heerlijk. Fantastisch gegeten en gedronken. Zelf verbleef ik in het Mabuhay resort wat gerund wordt door een Duitser en een Koreaan, perfectie gewoonweg. Hele vriendelijke mensen en een fantastisch onthaal en vertrek.

Ongelooflijk mooi duikgebied en het mooiste stromingsgebied dat ik tot nu toe heb meegemaakt.

Sabang is typisch voor de plaatsen die je in Azie tegenkomt, open riolen en de rest.

Zeker de moeite waard om een trip in de buurt te maken en vergeet niet een tochtje met een van de typisch Filipijnse boten te maken.

Kom graag nog eens op zo'n plek.

• 7Cultuur
    • 5Stranden

Gereisd in april 2005

• 9Gerard02-12-2004

Hebben een kleine vier weken hier doorgebracht. Prachtig eiland en gemakkelijk vanuit Manila te bereiken. Ons onderkomen was "the Garden of Eden"in Sabang. erg goed gelegen in een meer dan prachtige tuin echt een paradijsje. heeft een prima duikschool. Verder is het strand in Sabang niks, maar een wandeling van 10 minuten brengt je naar Big Lagune Beach waar het heel prettig vertoeven r toe, White Beach bv is geweldig en gezellig. Uitgaan is in Sabang erg leuk, veel en goede restaurants, voor een paar euro krijg je de lekkerste gerechten, McRom's is sterk aan te bevelen,e Philis Als je meer wilt weten vraag gerust

• 7Stranden

Gereisd in december 2004

• 10robin29-08-2004

Super eiland voor de echt avontuurlijke reiziger. Heel leuke gastvrije mensen. Ook duiken is hier fenomenaal. Ben hier 4 dagen geweest op een trip vanuit angeles city. Ik was in extase...!

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur