Reviews over Puerto Galera - Mindoro

Genoten!

Joëlle,
    20-4-2018

Ik heb samen met mijn vriendinnen heerlijk genoten bij Coco Beach! Er zijn veel verschillende eettentjes, voor ieder wat wils. We verbleven in een idealistisch huisje, waarbij je wel rekening moet houden dat een hoop insecten binnen zijn. Gelukkig is er wel een goede klamboe.

Het personeel is mega vriendelijk! 's Avonds het bootje pakken naar het dorpje verderop is een aanrader om gezellig te eten, maar qua uitgaan is zijn het voornamelijk stripclubs.

Kortom, wij hebben enorm genoten hier!

Heel mooi hotel, erg rustig gelegen

reisgezelschap van 3,
    26-2-2017

Wij hadden een kamer in het vrijstaande bijgebouw. Een heel mooie en ruime kamer met mooi uitzicht over de baai. In de directe omgeving van het hotel is niet veel te beleven dus 's avonds in het hotel gegeten en nog wat gedronken. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Er is een zwembadje en je loopt zo via het smalle strand het water in om te snorkelen. Goed hotel om een paar dagen bij te komen van de lange reis en om even te relaxen en niets te doen.

Heel leuk voor een 3 tot 4 dagen

ans-en-herman,
    25-9-2011

Vanuit ons huisje schitterend uitzicht (geen airco). Prima service. Vanaf Manilla bieden ze de dagelijkse shuttle aan voor $18,- maar volgens mij gaat die alleen bij een tig aantal personen. Wij werden geconfronteerd met een privé vervoer van $48,- p.p. enkele reis, wat een belachelijk hoge prijs is voor daar, maar we konden niet meer anders.

Verder zit je vrij vast op het complex, geen mogelijkheden van restaurantjes in de buurt etc. Kortom een schitterende plaats om niets te doen.

geweldig!!

dreetje,
    21-8-2011

het mooiste resort tot nu toe wat ik heb gezien.

not the biggest, but the best

Super relax Resort!

Eddy en Angela,
    26-6-2011

Juni 2011 hier 8 dagen verbleven. Is dan naseizoen en begin van de regentijd. Was lekker rustig op het Resort.(altijd plek bij het zwembad en snelle service in het restaurant!). Hadden geluk met het weer, af en toe een bui van een uurtje maar ook niet elke dag! Ontbijt prima, Europees/Amerikaans met omelette service. 4 verschillende verse sappen(orange,ananas,mango en meloen). Veel keuze verse broodjes, vers fruit en ook Filipijns ontbijt eventueel! Hoofdrestaurant altijd geopend met veel gevarieerd eten. Ook weer europees/amerikaans en filipijns. Van zeer goede kwaliteit en voor elke smaak zijn er genoeg keuzes! Andere 3 restaurants moest je bespreken. Goede Spa met lekkere massages,facials enz.( 1 uur massage voor 600 peso's is ongeveer 9,5 euro). Bootservice naar Sabang, Puerto Galera(250 peso's per enkele reis), leuk om te doen! Verder genoeg uitstapjes te doen. Wij zijn bijv met de hummer met chauffeur naar de waterval en Calapan(hoofdstad Mindoro) geweest. Verder veel relaxed!!

Puerto Galera - Mindoro scoort een 8,7 uit 10, op basis van 9 reviews