Hotel The Pearl Manila ****

Hotel The Pearl Manila
Hotel The Pearl Manila
7,3

6 reviews over Hotel The Pearl Manila in het Nederlands

goede verblijfplaats, grote kamers.....

Gilbert Thielemans, 15-1-2010

Dit hotel heeft vriendelijk en behulpzaam personeel, spijtig dat je steeds met de lift op en af moet gaan om het hotel te verlaten. Niet rokers kamers al vond ik de vloerbekleding in de gangen nogal ' vuil ' ....

Het eten in het redtaurant is echt aan te raden en het ontbijtbuffet is schitterend. Schuin rechtsover het hotel is er een ziekenhuis met een spoedafdeling. Voor mij was het nogal druk maar dat is ieders smaak !!!

Geen problemen gehad met de te vroege ' incheque '... mochten een

welkomstdrankje gaan nemen in de bar, spijtig, het was alleen voor een Ice thee !!!

Buitenzwembad is ok alsook de fitnesszaal.... kortom: zeker het bezoeken waard !!!!

Hotel Pearl Manila is een goed hotel met goede prijs /kwaliteits verhouding.

De Kamers zijn ruim en worden goed onderhouden. Het ontbijt wat geserveerd wordt heeft veel keuzen en smaakt heerlijk. Kortom als je een hotel zoek voor een niet lange tijd zeker een aanrader.

prima accommodatie voor in de grote stad

Jane, 28-8-2008

2 keer hier verbleven, tweede keer zelf via internet geboekt, moesten we bijbetalen vanwege early check-in! Eerste keer checkten we rond dezelfde tijd in en toen was er niks aan de hand. Beetje jammer. Wel prima hotel, schoon, goede service verder en rustig.

Erg goed hotel, 10 minuten lopen gelegen van Robinson Mall

Andre van den Dungen, 9-8-2007

Erg goed hotel, 10 minuten lopen gelegen van Robinson Mall.

Het hotel heeft nette kamers, een uitstekend ontbijt-buffet en een groot zwembad.

Afstand naar Manila International Airport is ong. 25 minuten met de taxi.

Voor die prijs een prima hotel

Johan, 8-1-2007

Voor die prijs een prima hotel. Hoog gelegen (lobby op 9e verdieping kamers hoger), dus weinig last van het verkeerslawaai. Uitstekend ontbijtbuffet. Fijn zwembad waar je lekker kunt zonnen. Behulpzaam management, bijvoorbeeld voor het boeken van een taxi. Metrostation ('United Nations') voor de deur. Op loopafstand van de restaurantjes en barretjes in Malate en een heel groot winkelcentrum. Gratis elektronische kluis op de kamer. Gewoon doen, dus. Het enige nadeel is die trage lift.

The Pearl Manila is een hotel dat is ingericht op de "snelle" reiziger. Geen vakantie-familie hotel. Oogt mooi maar is het niet. Grote kamers. Eten is goed. Centraal gelegen.

We hebben een aantal aanbieders voor The Pearl Manila voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Pearl Manila in Manila, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Pearl Manila zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Pearl Manila scoort een 7.33 uit 10 op basis van 6 reviews.