Hotel Manila Airport

5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Manila Airport voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Manila Airport in het Nederlands

Zakelijk

dichtbij de luchthaven

Roy
23-7-2013

Het grote pluspunt van Hotel Manila Airport is natuurlijk de ligging nabij de luchthaven terminal. De kamer zelf is echter erg klein, maar voor een enkele overnachting is dat goed te doen. Wel opletten voor taxi chauffeurs die niet op de meter willen rijden. Anders ben je veel te duur uit voor een kort ritje.

Dichtbij Terminal 1 Manila luchthaven

brinkwj
7-10-2011

Redelijk 3 sterren hotel. Dichtbij Terminal 1. Terminal 1 is de terminal voor de internationale vluchten. Goed hotel dus wanneer je weer terug gaat naar huis, of als stopover hotel.

Hotel ligt bijna op loopafstand van Terminal 1. Maar vanweg de de hitte of zware koffers is een metered taxi aan te raden. Hotel biedt ook gratis haal en breng service aan tegenwoordig. Reken op 15 a 20 minuten rijden van Terminal 2 en 3.

Kamers zijn niet echt goed. Ze stinken muf en zijn niet up to date. Airco maakt vreselijk veel lawaai en is verkeerd geplaatst, daardoor blaast de airco constant op je waneer je in bed ligt. Badkamer heeft redelijke douche, maar geen goede water druk, waardoor klein staaltje water. Ontbijt is ronduit slecht, geen aanrader.

Avond eten ook niet, gelukkig is er naast het hotel een KFC.

Toch is dit hotel een redelijke optie wanneer je dichtbij Terminal 1 wilt zijn voor de terug reis, of een vroege vlucht hebt. Verwacht niet teveel!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Manila Airport in Manila, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Manila Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.