7,7

7 reviews over Hotel Lotus Garden in het Nederlands

Goed hotel maar Manilla is not a place to be

reisgezelschap van 3
26-2-2017

Onze hotelkamer was voldoende ruim, netjes ingericht en schoon. Er zijn wat cafeetjes en restaurants in de buurt en het ligt op wandelafstand van de baai van Manilla. Vriendelijk personeel en je kunt goed eten in het restaurant van het hotel. Manilla is groot en druk en goed om een paar nachten te verblijven in verband met onze doorreis naar Puerto Galera.

Gereisd Met vrienden in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima, modern hotel, centraal gelegen in Manila

remcovanr2
22-9-2011

Goede uitvalsbasis naar alle mooie en leuke plekken van deze metropool. Openbaar vervoer is geweldig eenvoudig en goedkoop. Bezoek ook vooral de Mall of Asia en de oude stad van Manila. Overal in de stad kan je lekker eten voor een prijs die jezelf zo duur kan maken als je wilt. Manila was dé verrassing van de Filippijnen

Gereisd Met partner in april 2011

goed hotel voor enkele overnachtingen

Anne Joosen
22-4-2011

Lotus Garden Hotel in Manilla is een goed hotel voor een of enkele nachten. De kamers zijn goed (wij kregen een gratis upgrade naar het nieuwe gedeelte en deze kamer was erg mooi). Het hotel ligt vlakbij Roxas Boulevard , waar je gezellig kunt wandelen langs de zee. De mensen bij de receptie zijn niet echt snel, maar wel vriendelijk. Om de hoek zit een Italiaans restaurant waar je prima kunt eten.

Gereisd Met partner in Tue Mar 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

steeds weer terug

P. Testelmans
9-2-2011

een mooi hotel, met een zeer goede prijs / kwaliteit verhouding. Ik ben er ondertussen al tientallen keren gaan logeren en werd steeds heb alleen maar positieve ervaringen.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel gelogeerd in super de Luxe kamer

gvandorp9
16-1-2011

Goed hotel en goede service,prijs/kwaliteit ok. Heb er 3 nachten gelogeerd was ok.

Gereisd Met partner in Thu Nov 18 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Lotus Garden is een midelgroot hotel en kent een goede De

Hans Baggermans
4-12-2005

Lotus Garden is een midelgroot hotel en kent een goede prijs/kwaliteit verhouding. De hal en de lobby met restaurant en bar zijn fraai en tamelijk luxueus. De luxuy rooms zijn zonder meer goed: uitstekende bedden, een goed gevulde minibar, schone ruime badkamer. Het hotel ligt op de kruising van Mabini en Padre Faura in de wijk Ermita. Daardoor is de bereikbaarheid vaak tijdrovend vanwege het drukke verkeer aldaar. Tóch een aanrader!!

Gereisd Anders in december 2005

Het Lotus Garden hotel is ons prima bevallen

michelle
19-7-2005

Het Lotus Garden hotel is ons prima bevallen. Zorg er wel voor dat je in een gerenoveerde kamer verblijft anders heb je gegarandeerd last van de herrie uit de bars/disco en doe je geen oog dicht. Het hotel is wel iets prijziger dan de andere hotels in deze categorie. Wij betaalden 1750 peso voor een 2 persoonskamer inclusief ontbijt. Het ontbijt wat wordt geserveerd is zeer eenvoudig. Het personeel is vriendelijk en uiterst behulpzaam. Vanaf het hotel loop je binnen 5 minuten naar Robinson Megamall waar je uitstekend kunt winkelen en eten.

Gereisd Anders in Tue Jul 19 2005 14:18:18 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Lotus Garden voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadJacuzzi

• Animatie programmaAanwezig

• Betaalde wifiGehele hotel

• KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lotus Garden in Manila, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lotus Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.