Appartement Fraser Place - Forbes Tower

8Fantastisch

Score uit 1 review

Filipijnen, Luzon, Manila

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Fraser Place - Forbes Tower?

8Fantastisch

Score uit 1 review

We hebben een aantal aanbieders voor Fraser Place - Forbes Tower voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

1 review over Appartement Fraser Place - Forbes Tower

• 8Dennis15-05-2011

Riant appartement!

Via TO hebben we in dit hotel een 2-kamer premier appartement geboekt voor een zeer schappelijke prijs. We hebben drie nachten verbleven in een gigantisch groot appartement. Iedere slaapkamer had een eigen badkamer. De masterbadroom had zelfs een jaccuzi. Het appartement was iets gedateerd, maar erg schoon. Het zwembad was mooi en goed. Internet was gratis en het ontbijt erg uitgebreid. Voor de Filippijnse gastvriendelijkheid moet je niet in Makati zijn. Het personeel in dit hotel was erg zakelijk en niet altijd vriendelijk. Makati zelf is erg westers georienteerd. Mooie schone straten en veel (duurdere) restaurants. Enkele fastfood restaurants (o.a. Jollibee en Chowking) zijn op loopafstand. Voor de echte Filippijnse sfeer moet je niet in Makati zijn. Wil je hier toch zijn, dan is dit hotel zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

Appartement Fraser Place - Forbes Tower info