Hotel Executive Plaza Manila

Hotel Executive Plaza Manila

6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Executive Plaza Manila voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Executive Plaza Manila in het Nederlands

Behoorlijk hotel

Michel
25-7-2009

Heb er deze maand 2 nachten verbleven. Het hotel is vrij groot, bediening aan de receptie eerder traag. Nette verzorgde kamer voor 1800 peso/nacht, minibar aanwezig. Het hotel is een goede uitvalsbasis om Manila te verkennen

Gereisd Met vrienden in juli 2009
2008

Voor de geboden kwaliteit is dit een peperduur hotel

Hans Baggermans
13-3-2008

Voor de geboden kwaliteit is dit een peperduur hotel. De bediening is werkelijk onvriendelijk en dat is helemaal niet Filippijns. Geen aanrader.

Gereisd Met vrienden in Thu Mar 13 2008 15:18:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

het personeel zou een cursus moeten hebben hoe je met om

dutch
21-1-2008

het personeel zou een cursus moeten hebben hoe je beschaaft met mensen om moet gaan. mijn vrouw (filipijnse) kwam niet meer binnen na een boodschap zij belde mij en met mijn witte kop kon ze me naar binnen. discriminatie??? erg onbeschofte portiers zooitje geen aanrader. lotus garden of hostes1632 zijn veel klant vriendelijker en schooner.

Gereisd Met partner in Thu Mar 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet te grote kamers, weinig uitzicht, ontbijt was zeer LA

Andre van den Dungen
3-1-2008

Niet te grote kamers, weinig uitzicht, ontbijt was zeer simpel, zeer goed gelegen t.o.v. LA Cafe (uitgaanscentrum) en Robinson's Mall. Personeel receptie is zéér onvriendelijk, er kan geen lachje vanaf. Geen zwembad aanwezig.

Gereisd Familie in januari 2008

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Executive Plaza Manila in Manila, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Executive Plaza Manila zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.