Manila

We hebben een aantal aanbieders voor Manila voor je op een rij gezet:

vakanties Manila

We hebben een aantal aanbieders voor Manila voor je op een rij gezet:

Reviews over Manila

Blijf een paar dagen in Manilla

Ellen Habers
    14-5-2014

Veel mensen gaan na hun aankomst in Manilla vrijwel gelijk weer verder naar andere bestemmingen. Zonde want in Manilla is er best het een en ander te zien wat de moeite waard is. Bezoek de vele markten, ga shoppen in de mall, eet in de lokale restaurantjes die vooral in Quezon City veel aanwezig zijn, verdiep je in de hanenvecht cultuur of ga met een lokale gids de sloppenwijk in om met eigen ogen te zien hoe de lokale bevolking zijn leven leeft. Kortom, genoeg om je een paar dagen te vermaken.

Gereisd met partner in januari 2014

Een echte metropool

Carlo
    7-12-2013

Drukke stad; we zijn niet uit geweest, en zijn ook niet echt de stad in geweest, behalve naar de winkelcentrums zoals Robinson Mall, S&M en Mall of Asia. Deze winkelcentrums waren ons goed bevallen, mooi verzorgd en zeer netjes.

Gereisd met partner in juli 2013

Dukke stad , geen Natuurschoon

Richard
    29-4-2012

Manila is een te drukke stad en niet echt toeristisch, ze hebben wel een aantal mooie Malls, en goedkope markten , voor de mooie omgeving hoef je echt niet naar Manila te gaan. er zijn voldoende uitgaans gelegenheden. en restaurants.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Apr 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

het heeft wel wat...

floor van Kan
    16-4-2011

aan de ene kant zul je natuurlijk denken van gatverdamme waar ben ik beland.,, wat een vieze stink stad.. maar aan de andere kant is het toch ook wel bijzonder, want het is zo anders dan een stad in Europa, en maakte toch wel heel veel indruk op mij. met al die mensen, en dan weer mega wolkenkrabbers, en dan weer sloppenwijken. Voor de oude gebouwen moet je trouwens niet komen, want die zijn er bijna niet. Miss de MegaMalls kan leuk zijn, en verder gewoon heel goedkoop (hotels vanaf €2,00/nacht, eten in "restaurant" vanaf €0,50 pp) en trouwens, als je echt de cultuur wilt meemaken, is het leuker om gewoon proberen te leven als de filipinos (dwz: reizen met trein of jeepney ipv taxi, want dat vond ik 10x bijzonderder, en 10x goedkoper) en als het kan juist de sloppenwijken bezoeken; je zult merken dat deze mensen superaardig zijn en het extra bijzonder vinden om een blanke te zien. Sowieso is iedereen trouwens heel gastvrij in de Filippijnen..

Gereisd alleenreizend in augustus 2010

zeer vriendelijke bevolking

Marijke
    10-5-2009

Manilla is een bijzondere ervaring. Weer anders dan de rest van Azie. De bevolking, hoe arm ook, is zeer vriendelijk. Taxi's spotgoedkoop. Qua cultuur is er niet zoveel te beleven, maar de verschillende wijken zijn wel de moeite waard om te ervaren. De luxe shopping malls met daarnaast de vele mensen zonder een dak boven het hoofd, maar alsnog zeer vriendelijk.

Gereisd anders in mei 2009
Manila scoort een 6,6 uit 10, op basis van 25 reviews