Reviews over Banaue

Geweldig mooi uitzicht vanuit de ruime hotelkamer

remcovanr2,
    22-9-2011

Authentieke plaats met vriendelijke bevolking. Heerlijk eten! Mooie rijstvelden, bossen en slangen :-)

Banaue - geweldige plek!

r.ginkel,
    10-2-2011

Het hotel zit prima in elkaar en geweldig uitzicht op de rijstterassen.

Goed vertrekpunt voor tours en vriendelijk / behulpzaam personeel.

Balkonnetje had iets groter gemogen. Eten van buffet was niet altijd even warm,

maar a la carte is ook mogelijk en ontbijt is prima. Op loopafstand van dorpje Banaue (zaterdag marktdag).

mooie ligging

jan,
    9-2-2009

Is enigste beetje redelijk hotel in de streek.Kamers hebben geen enkele luxe (meer iets voor backpackers)dus niet voor ons.Eten op het hotel vonden wij goed.Uitzicht vanaf de kamer was mooi. Keken op enkele rijstterrassen.

enige optie

RAI,
    5-2-2009

Het is het enigste hotel in de buurt. De locatie is prachtig + super uitzicht op het balkon.

De balie is erg mooi en er is een souvenirshop (waar alles veel duurder is dan in de winkeltjes langs de weg).

Het personeel is vriendelijk.

En je ziet een prachtige zonsopgang rond 6u smorgens in het restaurant.

Het eten vond ik ondermaats, weinig keuze en 2 keer een beest in mijn eten gevonden.

Ook de kamers kunnen beter. Het doodgeslagen insecten hing nog aan de muren van de vorige hotelgasten, stopcontacten hangen los, ...

Toch een aanrader voor mensen die naar Banaue gaan (door gebrek aan andere hotels..)

het is een staatshotel

monique,
    18-6-2007

het is een staatshotel.

de kamers en badkamer zijn erg verouderd.

er is een leuke souvernirshop.

het is het enige hotel in banaue,dus veel keus heb je niet

Banaue scoort een 8,3 uit 10, op basis van 3 reviews