Hotel El Cielito Inn Baguio

Kleine hotelsWeer vandaag24°14°
Hotel El Cielito Inn Baguio
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor El Cielito Inn Baguio voor je op een rij gezet:

Laatste review

Rdelijk hotel

A. van der Meijs,
10-1-2010

Goede locatie, maar soms wat overlast van naburige bar/disco !

Kenmerken
Airco
Restaurant
Parkeren mogelijk

2 reviews over Hotel El Cielito Inn Baguio in het Nederlands

Rdelijk hotel

A. van der Meijs
10-1-2010

Goede locatie, maar soms wat overlast van naburige bar/disco !

2007

In july 2007 twee nachten verbleven in El Cielito Inn te Baguio. De kamers zijn eenvoudig maar netjes. Pas op met het heet water in de badkamer of douche want het water is gloeiend heet. Verbrandde een deel van m'n hand! Dichtbijgelegen is een groot en nieuw winkel centra maar de binnenstad is amper 15/20 minuten lopen.

Overigens hoog gelegen in de bergen en mooie uitzichten in de reis van en naar Baguio.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Cielito Inn Baguio in Baguio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Cielito Inn Baguio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.