Baguio

Reviews over Baguio

Fantastisch plek

kees hogendoorn
    16-8-2013

Het is de plaats om af te koelen na een strandvakantie in bijv. Boracay, de mensen zijn buitenlanders gewend en kunnen over het algemeen goed engels praten, op de marken moet je als alle andere in azie, niet standaard betalen maar afdingen. Het hart is Burnham park, en alles is op loopafstand, ook gezellige eettentjes waar je voor onze begrippen bijna voor niks een lekkere maaltijd krijgt.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2012

Ik vind Baguio een geweldige stad omdat het alle heeft de

Stefan
    13-6-2006

Ik vind Baguio een geweldige stad omdat het alle faciliteiten heeft zoals Manila maar niet voor niets de cleanest and greenest town of the Philippines genoemd. Ik ben er ook een huis aan het bouwen met een aangetrouwde neef en zou iedereen willen adviseren om de stad te bekijken als je in de buurt bent. De mensen zijn heel zakelijk ingesteld maar ook zeer vriendelijk en attent. Het klimaat is doordat het op grote hoogte ligt zeer aangenaam voor nederlanders. Overdag een graadje of 26 en 's avonds een graad of 16. En zijn naald bomen in overvloed dus dat zegt al iets over het klimaat. De beste tijd om te gaan is van october tot februari want dan is het weer het beste. Stranden zijn er in Baguio zelf niet omdat het zo hoog ligt maar in een uurtje met de bus voor 1 euro ben je op het strand.

Gereisd Familie in juli 2005
Baguio scoort een 7,3 uit 10, op basis van 3 reviews