Angeles

We hebben een aantal aanbieders voor Angeles voor je op een rij gezet:

vakanties Angeles

We hebben een aantal aanbieders voor Angeles voor je op een rij gezet:

Reviews over Angeles

Oude mannen jonge Filipijntjes...en rode lichten

Bjorn
    26-3-2013

Wat valt er te zeggen over Clark. We hadden een tussenstop, zochten op internet en dachten... Even 1 nachtje blijven. Er ligt overigens ook nog een prachtige vulkaan in de omgeving, maar daarvoor hadden wij geen tijd.

Er zijn allerlei kroegen en verderop een strip, autovrij, helemaal vol met wilde striptenten, Veel rode lichten, jonge meisjes en oude europese alleenstaande mannen.

We leuk om dat allemaal te zien, zo werkt het dus in dit soort landen. Wij zetten ze achter een raam, hier lonkt het op straat.

Dit cultuurtje is gekomen ivm de Amerikanen. Clark Airport was en is een oefencentrum voor de Amerikanen die 2 maanden per jr komen oefenen.

Als je er niet van hou is de rest ook niet leuk. Er is klein maar modern winkelcentra met fast food en een mooie bioscoop.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

ik woon er vlakbij

eric
    24-4-2011

Wanneer je niet naar de standaard toeristen plekjes gaat, kom je de meest vriendelijke mensen tegen, en ook de straatventers zie je dan bijna niet. Geef geen geld aan bedelaars. Hun inkomsten liggen vaak boven datgene van arbeiders. Bovendien, als je 1maal geeft, komen ze in hordes op je af. Ik woon er al jaren vlakbij, totaal naar tevredenheid.

Gereisd Met partner in januari 2011

goedkopere provinciestad.

Eddie Leplae
    9-3-2009

Uiteraard diverse bars, meest gelokaliseeerd rond fields avenue. In het centrum van Angeles merkt u daar echter niets van, gewone provinciestad met goedkope markt, en rond centrum goedkopere winkels. Er is ook een sm supermarket tegen Clarck en een robinson. In ieder geval aangenamer en veiliger dan Manilla

Gereisd Met partner in maart 2009

angeles is een prima plaats als je van bars en party houdt

frits snijders
    14-1-2005

angeles is een prima plaats als je van bars en party houdt. de omgeving biedt ook behoorlijk wat mogelijkheden. de stad zelf is wat rommelig en behalve het uitgaansleven is er buiten de shopping malls en de markt weinig te doen. je moet wel tegen de straatventers kunnen, anders wordt je er gek van.hotels zijn er in vele prijsklases. zelf heb ik hotel sunset garden gebruikt voor 920 peso per nacht .

Gereisd Anders in Fri Jan 14 2005 14:31:44 GMT+0000 (UTC)
Angeles scoort een 7,3 uit 10, op basis van 4 reviews