Reviews over Angeles

AirAsia Hotel, Veel voor weinig

Bjorn
    30-3-2013

Wil je naar Filipijnen dan kun je goedkoop via HongKong invliegen (60 enkele reis). Je komt vervolgens aan in Clark.

Clark/Angeles, dit is het Pattaya van de Filipijnen, veel stripclubs, bars en rode lampen. Gezien het feit veel mensen geen connected flight hebben naar bijv Boracay of Pallawan ben je genoodzaakt de overnacht in Clark/Angeles.

Tune-Hotel is een tophotel, een zakelijk, net nieuw gebouwd hotel.

Prachtige badkamers, goed airco en dit alles voor nog geen 18,--

Wel is het zo dat het een Air-Asia hotel is.

Je kunt dus nog meer faciliteiten verkrijgen, alles tegen meerprijs, het blijft Air-Asia.

Al met al een tussenstop op Clark meer dan waard, bezoek eens 1 avond/nacht de wandelstraat, een belevenis.

Veel oude mannen met jonge meisjes.

Het hotel ligt tussen de airport en het centrum is, beetje vreemde plaats.

Een Jeepney is spotgoedkoop dus doen !

Ik weet niet hoe andere hotels in Angeles zijn, maar ik heb zo mijn vermoedens gezien het hoge sextoerisme ;-)

Van alle gemakken voorzien

Rene
    26-9-2009

Hotel is voorzien van een zwembad met terras en een gezellige bar die nog tot laat open is. Daarnaast is bij het zwembad een overdekte gezellige ruimte waar je biljart, darts etc. kan spelen. Kamers verder prima. Hotel ligt aan redelijk rustige straat, dus weinig last van verkeer en op flinke loopafstand van het bruisende uitgaansleven van Angeles City. Neem een taxi.

Prijs-kwaliteit uitstekend.

Leplae Eddie
    9-3-2009

Goed onderhouden, en zeer goed gelegen budget hotel. Zeer vriendelijk personeel.

Kamers net en goed onderhouden.

Uiteraard geen 5 sterren hotel.

Prima hotel, rustig gezien de drukke ligging, aardige maar

T. Hofstra
    25-6-2008

Prima hotel, rustig gezien de drukke ligging, aardige staff, maar recentelijk de prijzen flink verhoogd en daardoor wat aan de hoge kant. Betere prijs is overal te vinden voor soms ruimere kamers.

Uit de markt geprijsd hierdoor

Nieuw hotel met nedelandse eigenaren

A.Paasman
    11-4-2008

Nieuw hotel met nedelandse eigenaren.

Vandaar de naam, Zeer gunstig gelegen voor entertainment. Eten redelijk met Hollandse mogelijkheden.Kamers vrij klein, en kleine badkamer met douche en toilet.

Staff erg vriendelijk en klant-gericht

Angeles scoort een 7,3 uit 10, op basis van 4 reviews