Hotel Whites & Greens Beach Resort

Hotel Whites & Greens Beach Resort

1 review over Hotel Whites & Greens Beach Resort in het Nederlands

vuurvliegjes het witte strand en blauwe zee ,

Peter
17-7-2010

Whites and Green wordt gerund door Ed, een wat oudere man die zeer gastvrij is. Zo wordt je s-morgens om 8 uur voor ontbijt gewekt met de vraag, wil je gambas, kip of iets anders vanavond. Dan ga ik het halen op de markt anders vangen we het vers in zee ! ja wat wil je nog meer. De huisjes zijn eenvoudig, geen tv radio alleen het ruisen van de zee. In de tuin staat in grote boom waarom heen in de avond honderden vuurvliegjes omheen vliegen, waw erg indrukwekkend. Het strand is een sprookje zo mooi parelwit en azuurblauwe zee, wat wil je meer. Oh ja nog dat ene toch, die hangmat tussen cocos palmen. Het resort ligt wat afgelegen van de andere resorts. Ed komt als je het vooraf aangeeft je van het vliegveld of haven van bohol oppikken. Ben er 2x geweest en samen met het andere resort Alumbung kom ik hier nu zeker weer terug. Ps verderop kun je trouwens lekker tussen de locals bbq en, ook een echte aanrader...zo lekker en bijna voor noppes.

Gereisd Met partner in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Whites & Greens Beach Resort in Panglao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Whites & Greens Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.