Bungalow Alumbung Resort Panglao Island

Kleine hotelsWeer vandaag31°23°
Bungalow Alumbung Resort Panglao Island

2 reviews over Bungalow Alumbung Resort Panglao Island in het Nederlands

Fantastisch hotelletje.

Eigendom van een aantal Franse, aardige mensen.

Niet HEEL luxe maar wel een briljante ervaring.

Een must do !

Motorfiets te huur. Wel ietwat ver van Alona Beach.

Goedkope taxibrommers 20 pesos (40 ct) zijn een prima oplossing.

Persoonlijke aandacht en rust

peterleblanc
29-6-2010

Bohol, is een eiland te bereiken via de lucht vanaf Manilla en per boot via Cebu.

Panglao island is een schiereiland van Bohol en heeft de mooiste witte stranden.

Zo'n 300 meter van het strand bevindt zich alle rust Alumbung. De 4 bungalowtjes zijn in Balinese stijl gebouwd. Het is eco, geen plastic en gebouwd van duurzame materialen. Alle Bungalowtjes hebben een eigen tuin met tropische planten en vruchtbomen, coccosnootbomen in overvloed. Sil(via) zij is Francaise en Bob zij echte gastheren die persoonlijke aandacht hoog in het vaandel hebben. Het ontbijt is overheerlijk met een pesoonlijke touch. Via hun eigen website is het resort te reserveren. Een echte aanrader voor diegenen die van een serene rust willen genieten en toch niet ver van het strand af willen zitten. Wij er nu al 2 x geweest en als je hun gastenboek leest zie dat allen weer terugkomen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Alumbung Resort Panglao Island in Panglao Island, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Alumbung Resort Panglao Island zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.