Reviews over Panglao Island

Een MOETJE....prachtig. Boek de grote boomkamer !

Bjorn,
    25-3-2013

Fantastisch hotelletje.

Eigendom van een aantal Franse, aardige mensen.

Niet HEEL luxe maar wel een briljante ervaring.

Een must do !

Motorfiets te huur. Wel ietwat ver van Alona Beach.

Goedkope taxibrommers 20 pesos (40 ct) zijn een prima oplossing.

Persoonlijke aandacht en rust

peterleblanc,
    29-6-2010

Bohol, is een eiland te bereiken via de lucht vanaf Manilla en per boot via Cebu.

Panglao island is een schiereiland van Bohol en heeft de mooiste witte stranden.

Zo'n 300 meter van het strand bevindt zich alle rust Alumbung. De 4 bungalowtjes zijn in Balinese stijl gebouwd. Het is eco, geen plastic en gebouwd van duurzame materialen. Alle Bungalowtjes hebben een eigen tuin met tropische planten en vruchtbomen, coccosnootbomen in overvloed. Sil(via) zij is Francaise en Bob zij echte gastheren die persoonlijke aandacht hoog in het vaandel hebben. Het ontbijt is overheerlijk met een pesoonlijke touch. Via hun eigen website is het resort te reserveren. Een echte aanrader voor diegenen die van een serene rust willen genieten en toch niet ver van het strand af willen zitten. Wij er nu al 2 x geweest en als je hun gastenboek leest zie dat allen weer terugkomen.

Prima verblijf uitstekend management.

richard fenger,
    8-6-2010

Het is een kleinschalig resort met 3 grotere (2 etages) en 3 kleinere bungalows. Een schoon zwembad evenals de woningen welke iedere dag schoongemaakt worden en het linnengoed iedere twee dagen vernieuwd. Wasgoed wordt de volgende dag keurig teruggebracht tegen geringe vergoeding. Vlakbij een goede bakker (50mtr) om iedere dag vers brood te halen en alle restaurants en het strand op loopafstand. Toch is het aan te raden een motorfiets te huren (vanuit resort links af) om wat meer van het eiland te zien. Voor tochtjes met een boot (of VAN) een groepje formeren want je betaald voor de gehele boot. Ik vond dit adres via een site van de ambassade waar de prijs>kwaliteit aanbevolen is. Dat klopt ook. De prijzen zijn hier ècht inclusief en er komt verder niets bij. Airco's zijn allen pas vernieuwd. Huisjes met koelkast (drank in de koeling tegen minimum prijs), safe, 2 pitten koken zijn echt prima. Bij het afrekenen werd voor de aanbetaling de oude koers van de Euro gerekend! PRIMA!!

goed hotel in rustig ongeving

Gerard de Groot,
    14-4-2010

ben hier geweest december 2007

ik had een kamer aan de luxe zijden van het complex

de kamer viel een beetje tegen niet echt luxe maar de kamers waren wel schoon

ja en dan het strand echt super Hagel witte zand

echt heerlijk ik verbleef maar een 2 nachten hier in dit hotel maar ik had makkelijk een week kunnen door brengen heerlijk de rust hier

In 1 woord fantastisch

G. Klauwers,
    10-1-2010

Juli 2007 zijn we hier met 2 gezinnen, bestaande uit 4 volwassene en 3 kinderen, geweest. We verbleven in de executive suit. Wat een verblijf! Zeer ruim en luxe kamer. Het (hagelwitte) strand op 2 meter voor je terras, 1 (van de 3 zwembaden) op 4 meter van je achterdeur. Verder een prima restaurant met zeer varierende buffetten, gezellige bars (met 's avonds lokaal entertainment) en zeer vriendelijk personeel. Een verblijf om nooit te vergeten en we zullen hier zeker nog eens terugkomen.

Panglao Island scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews