Reviews over Moalboal

Super duikvakantie!

Willy Remmers en Debbie Lamers,
    29-12-2017

We hebben een geweldige tijd gehad in het Magic Island Dive Resort.

Alles top geregeld. Eten super, bungalows mooi. We gingen voor het kleinschalige en dat was het. Persoonlijke aandacht van het personeel en eigenaren Ari en Desiree was de normaalste zaak van de wereld. Men kende je naam de eerste dag al.

We hebben hele mooie duiken gemaakt. De bootduiken met duikgids Rowena waren te gek. Het huisrif was schitterend. Hopelijk houdt men het mooi.

Nadeel en tip voor de toekomst is om geen 'mandarijn-'/nachtduiken te maken bij te laag water. Je kunt dan niet uit het water komen zonder het koraal te beschadigen. Hadden we dit vooraf geweten, dan hadden we deze duik niet gemaakt.

Direct aan zee

Rio,
    30-7-2017

Leuk verblijf direct aan het strand gelegen. Er is een duikschool bij, dus het is een ideale plek om je duikbrevet te behalen. Het koraalrif is prachtig en wordt goed schoon gehouden. Na het duiken of zwemmen kun je uitrusten in de zon op de ligbedden voor de lodge. Airco op de kamer.

Blijft een fijne plek

MaschaG,
    4-2-2016

Na 6 jaar terug naar Magic Island. De kamer (bij het zwembad) was ruim en schoon, de badkamer is (piep)klein. Het resort ziet er verder nog super uit, onderhoud is uitstekend!

Het publiek was anders, maar wel gezellig. Personeel weer super en sfeer relaxed.

Eten prima en drankjes lekker. Wijn en cocktails niet goedkoop, San Miguel bier wel. Tip: boek LO, HP is duur als je niet iedere avond 3 gangen a la carte eet of vegetariër bent.

Klein en fijn duikcentrum, goed materiaal en crew. Mooie duiken maar volgens ons toch minder vis en meer beschadigd koraal, maar nog steeds prachtige dingen onderwater gezien.

Moalboal is enorm gegroeid, er is een McDonalds, volgens ons geen verbetering en helaas iedere avond Bingo.

uitstekend

Tom Bezoen,
    24-3-2015

Nog steeds een prima plek om te verblijven.Na een jaar voor de tweede keer hiereen kamer geboekt Kamer en badkamer nog steeds onberisplijk schoon Ook het restaurant is prima uitstekend eten en service.dit alles op loop afstand van diverse restaurants en panangsama beach.Dit alles voor een prima prijs inclusief kluis op de kamer.Ook regelen ze een prive transfer van cebu Mactan airport naar hotel voor een prima prijs.

Super Resort

Sigi,
    4-3-2014

Wij hebben er weer een super vakantie opzitten! Het resort en de kamers zijn netjes, het eten is in 1 woord: Heerlijk! Personeel en eigenaars zijn super vriendelijk en behulpzaam. Er hangt een leuke, familiale sfeer (je wordt door iedereen met je voornaam aangesproken). De foto's van hun website komen volledig overeen met de werkelijkheid, in tegenstelling tot veel andere resorts... Als je ergens mee zit, moet je het maar vragen en het wordt op 1, 2, 3 opgelost.

Wij gaan zéker nog een keertje terug!

Moalboal scoort een 6,2 uit 10, op basis van 5 reviews