Hostel Paddle's Up Guesthouse

Hostel Paddle's Up Guesthouse

Hostel

1 review over Hostel Paddle's Up Guesthouse in het Nederlands

Fantastische plek middenin de natuur

Patrick de Vringer
27-5-2014

Paddle's Up Guesthouse is een aanrader voor iedereen die even weg wil van de toeristische stranden. Even back to nature.

De ligging langs de rivier is werkelijk adembenemend.

Het Guesthouse ligt middenin de natuur, een oase van rust.

Eigenaar Frederic en zijn staf doen er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te laten verlopen.

Er zijn een aantal slaapverblijven, een wc-ruimte, een doucheruimte en een restaurant met een kok. De broodmachine zorgt iedere ochtend weer voor heerlijk vers brood.

De kamers zijn eenvoudig maar netjes. De bungalows zien er superleuk uit.

Gereisd Met partner in maart 2014

Hostel info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Paddle's Up Guesthouse in Loboc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Paddle's Up Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.