Hotel LAL

We hebben een aantal aanbieders voor LAL voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel LAL in het Nederlands

voor een kort bezoek

stef pennings, 3-8-2012

Het Lal hotel in Lalibela is voor ons vrijwilligers van de Stichting Lalibela onze vaste plek geworden. Wij willen zelf niet in "het duurste hotel" van Lalibela en het Lal heeft een goede prijs kwaliteit verhouding.

Er wordt een eenvoudig maar smakelijk ontbijt geserveerd en er is een leuke ontspanningsruimte/bar/restaurant/lounge. LAL heeft een heerlijke tuin en ligt een stukje van de enige doorgaande weg van Lalibela.

heel ruime kamers

ale, 16-11-2011

Het hotel is gelegen niet ver van de rotskerken en vlakbij een aantal winkeltjes. De kamers zijn heel ruim, maar wel gehorig. Het is er behoorlijk netjes. Het ontbijt en diner zijn in buffetvorm. Als iets op is, duurt het vrij lang voor er aanvulling is. Het eten is prima. Ook is er variatie. De bediening is heel vriendelijk. De lunch hebben we hier ook gebruikt. We hadden gevraagd of dat buiten kon. Lekker in de schaduw.

we hebben hier alleen gelunched

petrameijboom, 17-9-2010

we lunchten hier en het was er netjes en rustig. we aten een omelet en soep. de rest van het ethiopische eten vertrouwen we niet zo ivm onze darmen die behoorlijk van streek waren .

We hebben een aantal aanbieders voor LAL voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel LAL in Lalibela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel LAL zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel LAL scoort een 7.25 uit 10 op basis van 4 reviews.