Reviews over Lalibela

Schitterend gelegen hotel.

Henk,
    19-11-2013

Het hotel oogt nieuw, hoewel men hier en daar nog aan het werk is. Onderhoud wordt dus wel gepleegd. Wij konden geen mankementen ontdekken. Alles was schoon en functioneerde naar behoren. Het uitzicht is fenomenaal. Groot terras waar je wat kon drinken. Maar ook onze kamer had een groot balkon met geweldig uitzicht. Het eten (wij kregen een buffet) was uitstekend.

voor een kort bezoek

stef pennings,
    3-8-2012

Het Lal hotel in Lalibela is voor ons vrijwilligers van de Stichting Lalibela onze vaste plek geworden. Wij willen zelf niet in "het duurste hotel" van Lalibela en het Lal heeft een goede prijs kwaliteit verhouding.

Er wordt een eenvoudig maar smakelijk ontbijt geserveerd en er is een leuke ontspanningsruimte/bar/restaurant/lounge. LAL heeft een heerlijke tuin en ligt een stukje van de enige doorgaande weg van Lalibela.

schitterend panorama

willy,
    26-1-2012

modern in lokale materialen gebouwd hotel met prachtig terras en zonsondergang van uit je bed.

Op 10 minuten bergop stappen naar de hoofdstraat.

Vriendelijk personeel. De kamers zijn comfortabel en zeer netjes.

Het restaurant is redelijk met caraibische invloed. De kok is Jamaicaan. Nu maar hopen dat het onderhoud op peil blijft. Momenteel functionneert alles naar wens, inclusief warm water.

heel ruime kamers

ale,
    16-11-2011

Het hotel is gelegen niet ver van de rotskerken en vlakbij een aantal winkeltjes. De kamers zijn heel ruim, maar wel gehorig. Het is er behoorlijk netjes. Het ontbijt en diner zijn in buffetvorm. Als iets op is, duurt het vrij lang voor er aanvulling is. Het eten is prima. Ook is er variatie. De bediening is heel vriendelijk. De lunch hebben we hier ook gebruikt. We hadden gevraagd of dat buiten kon. Lekker in de schaduw.

mooi

Ferrere,
    22-7-2011

zeer bijzonder, intresant. goede service. goede kamers

Lalibela scoort een 9,2 uit 10, op basis van 5 reviews