Hotel Goh

2 reviews over Hotel Goh in het Nederlands

prima nu

marianne
12-11-2010

een stuk beter dan in 2008 waarschijnlijk. Alles in orde, zelfs warm water als je er even bij de receptie om vraagt. Ook is er een nieuw restaurantje bij het hotel, pas sinds nov 2010 open, goed eten , bediening moet het nog wel allemaal leren en bestek is er niet altijd maar... this is africa. Er zijnveel ergere hotelletjes..., deze is nu prima.

Gereisd Met vrienden in november 2010
2008

Nooit meer!

Grietje Buisman
27-11-2008

Vieze kamers, veel muggen, nog meer vlooien, koude douche, personeel geeft geen wisselgeld terug, geen vaste prijzen iedereen vraagt een ander bedrag voor een biertje of cola (het verschil verdwijnt in de eigen zak) Kortom: ga niet naar dit hotel, er zijn betere hotels in Jinka te vinden!

Gereisd Met vrienden in september 2008

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Goh

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Goh in Jinka, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Goh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.