Sorteren

Reviews over Adama (Nazareth)

goede plaats in verhouding met gelijke hotels

i
    17-1-2013

een gezellig hotel met als voordeel een zwembad, het ontbijt is bekend onder de toeristen, vrij uitgebreid voor ethiopische begrippen en voor ons niet duur

Geweldig!

Jennifer Tijssen
    18-8-2008

Het was een prachtige week!In dit hotel proef je de echte Ethiopische gastvrijheid! Leuke persoonlijke service en absoluut niet duur.

Wederom op familiebezoek geweest nu met 2 kinderen (bijna

Patty Seegers
    27-4-2008

Wederom op familiebezoek geweest nu met 2 kinderen (bijna 5 jaar en bijna 1 jaar). Nieuw deze keer was dat je tegen betaling kon paardrijden, leuk voor de kids. Helaas was het weekend geen pizzeria meer (nieuwe kok) toch was het eten nog erg lekker.

Het hotel blijft goed (andere hotels in Ethiopie zie je vaak flink achteruitgaan wanneer je de volgende keer terugkomt).

Wij gaan hier regelmatig naar toe om onze familie in te is

Patty
    5-10-2007

Wij gaan hier regelmatig naar toe om onze familie in Nazareth (Adama) te bezoeken. Voor Ethiopische begrippen is dit een fantastisch hotel. Leuk zwembad erbij en tegen betaling jacuzzi in de tuin. Kamers zijn groot maar eenvoudig. Ontbijt is prima. Menukaart gevarieerd en eten erg lekker. In de weekenden is de pizzeria in de tuin geopend. In de weekend komen ook veel mensen uit Addis Abeba (hoofdstad) voor een weekendje weg. Als je in Ethiopie bent voor vakantie of werk is dit hotel zeker een aanrader. Deze winter gaan we voor de 3e keer.

Adama (Nazareth) scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews