Hotel Metsis

Kleine hotelsWeer vandaag-2°-5°
Hotel Metsis
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Metsis voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Metsis in het Nederlands

Prachtig hotel.

Maurits
11-8-2010

Het Metsis hotel biedt mooie kamers voor een redelijke prijs. Gelegen in de grensplaats Valka. Een uitvalsbasis voor de jacht. En natuurlijk een goede plek voor mensen op doorreis. Wij fietsten hier "langs" en vervolgden onze weg naar Letland. Met goede herinneringen aan dit hotel.

zakenhotel met sauna en restaurant

wim
31-12-2009

Zeer goed restaurant , goede bediening en lage prijzen. Service on-nederlands

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Metsis in Valga/Valgamaa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Metsis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.