Camping Toila Sanatoorium

1 review over Camping Toila Sanatoorium in het Nederlands

Prachtige ligging aan de Finse Golf

Jelte
8-4-2010

De camping ligt bij het dorp Toila, aan de Finse Golf, niet ver van de plaats Narva aan de grens met Rusland. Om het kiezelstrand te bereiken moet je wel een trap afdalen. Overigens is verderop een haventje met een bewaakt zandstrand. Het dorp Toila stelt verder weinig voor. Er is een oorlogskerkhof met veel gesneuvelde Duitsers en Esten/Russen. Als je onderweg bent van Tallinn naar de Russische grens is deze camping een uitstekende plek om even bij te komen. De mensen zijn vriendelijk, het sanitair uitstekend en je hebt ruimte genoeg voor caravan/camper. Alle voorzieningen voor camperaars zijn aanwezig. Je kunt ook nog voor een klein bedrag eten in het restaurant aan de overzijde van de weg. Aan te bevelen is een tochtje te maken naar het nonnenklooster van Kuremae, ca. 25 km. naar het zuiden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Toila Sanatoorium in Toila, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Toila Sanatoorium zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.