Hotel Viru

Hotel Viru

4 reviews over Hotel Viru in het Nederlands

Prima hotel in het centrum

Theo Huijbers
25-7-2010

Groot hotel, tram en bus vlakbij met groot winkelcentrum. Prima lokatie om Tallinn en omgeving te verkennen. Ook eenvoudig om vanuit dit hotel met de bus naar de boot richting Helsinki te gaan.

Gereisd Met partner in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig hotel, vlakbij historisch centrum

Els
30-12-2009

Wij logeerden op de 21 verdieping en hadden een magnifiek uitzicht over de haven en het historisch centrum. Door de straat over te steken, stond je midden in het autovrije oude stadsgedeelte. Zeer vriendelijk personeel. Onder het hotel bevindt zich een groot winkelcentrum (waarvan je geen last hebt), dat zeer handig is als je bagage verloren ging zoals de onze :-)

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2005
2006

Dit hotel was ooit in beheer bij de KGB na de omwenteling

Mike
16-12-2006

Dit hotel was ooit in beheer bij de KGB na de omwenteling van Estland vond men bij het verbouwen van dit hotel meer microfoons dan kamers maar dat terzijde. Gigantisch groot hotel met veel Finse toeristen, opzich nette kamers om een nachtje in door te brengen. Ontbijten doe je met een paar honderd andere dus in de rij voor de jus de orange. Midden in hartje centrum. Ondanks de grootte van de alles vond ik het toch wel een oke allemaal.

Gereisd Anders in Sat Dec 16 2006 09:28:26 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Viru voor je op een rij gezet:

Hotel ligt uitstekend bij het centrum en heeft uitstekende

frank butstraen
10-7-2006

Hotel ligt uitstekend bij het centrum en heeft uitstekende kamers, wij kregen een upgrade mogelijkheid van 18 Euro/ dag voor Business Class kamer (op een basiskamerprijs van 138 Euro) ... het ontbijt is erg goed geregeld en ruime keuze. Vlak tegen hotel ligt ook winkelcentrum.

Gereisd Familie in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Viru in Tallinn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Viru zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.