Hotel Radisson Blu Tallinn

Hotel Radisson Blu Tallinn
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Tallinn voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Radisson Blu Tallinn in het Nederlands

Het hotel is gunstig gelegen tov oude centrum. De receptie was zeer behulpzaam om aan mijn wensen tegemoet te komen. Het uitchecken nam wat meer (wacht) tijd omdat er maar twee baliemedewerkers waren.

GOED HOTEL

JOHAN1954, 17-7-2010

Een hotel van de SAS keten ,heel fatsoenlijk en hier heb je nooit verrassingen

kwaliteitshotel

peeters jean, 29-6-2009

zoals meestal is ooh hier het Radison hotel prima verzorgd, mooie kamers en prima sezrvice waarvoor wel een prijs verlangt wordt.

Wij hebben 4 nachten doorgebracht in het hotel

famulie Henze, 19-8-2007

Wij hebben 4 nachten doorgebracht in het hotel. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Op de 24e etage een leuke bar met een terras dat uitzicht geeft over de hele stad en over de zee. In het stadje zelf waan je je in de middeleeuwen. Van het Estlands snap je helemaal niets maar je kan er heel goed terecht met Engels. Al het personeel spreekt Engels en ook de menukaarten zijn in het Engels. Mocht je de Russische taal beheersen is dat ook nog een mogelijkheid want bijna 80% van de inwoners spreekt nog Russisch. Tallinn is een aanrader voor iedereen die van een leuk stad houdt.

Heel goed hotel met leuke bar op de 24e verdieping

P. van Doorn, 30-7-2007

Heel goed hotel met leuke bar op de 24e verdieping. Prachtig uitzicht daar. Ruime kamers en goede bedden en een zeer gevulde minibar. Ook nog eens gratis internet op elke kamer.

Fijn hotel, goede bedden en een prachtig uitzicht vanaf het dakterras over de stad. Een echte aanrader.

Prima hotel, mooie kamers en een erg leuke bar op de bovenste verdieping, zeker de moeite waard om heen te gaan

Modern hotel volgens de Radisson SAS standaard.

Weinig op aan te merken voor de rest.

Prima uitzicht over het oude centrum.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Tallinn in Tallinn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Tallinn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Radisson Blu Tallinn scoort een 8.63 uit 10 op basis van 8 reviews.