Hotel PK Ilmarine ****

Hotel PK Ilmarine
Hotel PK Ilmarine

Weer vandaag-10°-16°

6 reviews over Hotel PK Ilmarine in het Nederlands

Goed Hotel net buiten old town

Maikel888, 21-7-2017

Goed hotel met een goed ontbijt. Neem wel een businessroom, want dat komt wel overeen met een standaard room bij iedere ander hotel. op 5-10 minuutjes lopen in het oude centrum. Kleine fitness van 4x5m, maar niet benoemens waardig. Supermarkt op 3 minuutjes lopen. verder goed hotel

Tallinn is een stad die zeer de moeite waard is. Het hotel is gevestigd net buiten de oude stad: je loopt zo die stad in.

Het vier sterren hotel is gevestigd in een oud industrieel project: dit is wonderschoon gerestaureerd en er zijn prima faciliteiten gecreerd zoals een hotelbar, restaurant en fitnessruimte. De hotelkamers zijn schoon en alles is gaaf en netjes verzorgd.

Zowel receptie- als bedieningsmedewerkers zijn jonge mensen die servicegericht zijn en die allemaal goed Engels spreken. Als wij op zondagochtend heel vroeg naar het vliegveld (slechts 4 km, taxi kost 10 euro) moeten, krijgen we desgevraagd een goed ontbijtpakket mee. Alle lof voor dit hotel en haar medewerkers!

Modern hotel aan de rand van het oude centrum.

rietenjohn.bernaert, 2-11-2009

Gunstig gelegen op slechts 5 min lopen naar het oude centrum. Het hotel ligt in een oude fabriekshal waarom heen moderne goed ingerichte kamers gelegen zijn.

Uitstekend buffet ontbijt. Niet heel erg uitgebreid maar ruim voldoende en er is van alles wat.

Onze favoriet in Tallinn

Pieter, 16-3-2009

Tallinn is het hele jaar leuk, we komen er graag terug. Ilmarine is ons favoriete hotel in Tallinn, vlakbij havens en centrum. Boek voor de beste prijs gewoon via hun eigen website. Grote prijsverschillen! Hond toegestaan maar kost wel 15 euro per nacht.

Mooi hotel, gebouwd binnen de originele muren van een oude fabriekshal.

Prima ligging t.o.v. het oude centrum!

Behulpzaam personeel. Alleen het ontbijtbuffet viel wat tegen, niet alles leek vers.

Mooi gerestaureerd hotel , buitenmuren origineel , al de .

Gesquiere Patrick, 10-9-2006

Mooi gerestaureerd hotel , buitenmuren origineel , al de rest nieuw . Uitgebreid ontbijtbuffet , verzorgde kamers met tv en airco , badkamer met douche , wifi , internetcomputer , sauna . 5 min wandelen van oude stad .

Personeel behulpzaam en goede kennis Engels .

We hebben een aantal aanbieders voor PK Ilmarine voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel PK Ilmarine in Tallinn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel PK Ilmarine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel PK Ilmarine scoort een 7.95 uit 10 op basis van 12 reviews.