Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag-1°-12°
Hostel OldHouse

We hebben een aantal aanbieders voor OldHouse voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel OldHouse in het Nederlands

Redelijk hostel

Scholtze
15-5-2012

Het OldHouse Hostel is een redelijk hostel, zeker in vergelijking met de prijs. De kamers zijn schoon maar niet al te ruim en hebben geen eigen badkamer. Voor het hele hostel (zo'n 15 kamers) zijn er in totaal 4 douches waarin tevens de toiletten te vinden zijn, dus dat leverde soms rijen op. De keuken is te gebruiken door de gasten maar stelt niet veel voor, je moet creatief zijn wil je voor een groep kunnen koken. Het ontbijt is matig, zeker aangezien je er vier Euro voor betaalt. Je kunt beter naar de supermarkt die letterlijk om de hoek ligt. Dit is dan ook het grote voordeel van dit hostel: de locatie. Midden in de kleine binnenstad van Tallinn waardoor alle belangrijke bezienswaardigheden te voet bereikbaar zijn. Ook de ferry naar Helsinki is binnen loopafstand gelegen. Al met al prima verblijf gehad, goed voor low-budget trips.

Gereisd met vrienden in april 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel OldHouse in Tallinn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel OldHouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.