Hotel L Ermitage ***

We hebben een aantal aanbieders voor L Ermitage voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel L Ermitage in het Nederlands

fijne plek rand centrum

Niels Neuwahl, 10-8-2008

Uitstekend engels bij de receptie, zeer behulpzaam. Badkamer kon nog wat schoner, men gebruikt een mop die een rand achterlaat langs de muur. Alleen baliepersoneel glimlacht. Prima kluisje op de nette, maar kleine kamer. Geen bad. Je kunt wisselen aan de receptie. Prachtige middeleeuwse stad. Alleen in de stad veel bankautomaten: let op! vergeet je pinpas niet! die moet je als laatste(!) doormiddel van knopdrukken terugvragen. De Tallinnkaart is een aanrader: gratis openbaar vervoer +gratis toegang tot diverse musea. Let op wanneer je de kaart in laat gaan: vanaf dat moment is deze exact 14, 48 of 72 uur geldig. Bus 4 gaat naar het vliegveld. Op loopafstand(!) van het vliegveld is een groot winkelcentrum. Het vliegveld zelf is als Zestienhoven bij Rotterdam.

goed hotel voor z'n prijs, vriendelijk personeel, ontbijt in orde

Ik vond het een zeer gezellig hotel

Marieke, 5-11-2005

Ik vond het een zeer gezellig hotel. Lekker knus en warm (wat nodig was aangezien wij in putje winter zijn gegaan). Zeer vriendelijke bediening en gezellige ongedwongen sfeer. Ligging zeer dicht bij het oude stadsgedeelte (wat overigens prachtig is).

Ik ga zeker nog es terug!

We hebben een aantal aanbieders voor L Ermitage voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel L Ermitage in Tallinn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel L Ermitage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel L Ermitage scoort een 7.8 uit 10 op basis van 5 reviews.