Hotel Comfort Oru

7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Oru voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Comfort Oru in het Nederlands

Met vrienden

mooi hotel op goede lokatie

Hans45
4-9-2014

Ligt op loopafstand van 25 min vanaf centrum ook net bus te bereiken

goede schone kamer en badkamer

geen echte bar aanwezig wel tafelservice tijdens diner

ontbijt uitgebreid

diner onder de maat maar doordat wij met groep waren geen keus

kortom hotel om bij bezoek mooie stad Talinn langer te verblijven

Fijn hotel

algemeeninformatieadres
26-8-2011

Vlak bij het "zangerstadion"gesitueerd. Dit betekend in het hoogseizoen dat er nog wel eens geluid ontstaat van de vele concerten die er gehouden worden. Prima ligging tussen strand park en musea. 20 minuten lopen van het centrum. Fijn personeel en een goede keuken. Kamers van verschillende grote, vandaar de wat lagere beoordeling, prima kamers, schoon, goede bedden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Oru in Tallinn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Oru zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.