• Type accommodatie

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Tallinn

Willemijn, 5-1-2018
    Fantastische stad met oude, monumentale binnenstad. Daarnaast leuk om een dagje Scandinavië te doen met de boot. Daarnaast hele toegankelijke, vriendelijke lokale bevolking. Een echte aanrader!

Mooie middeleeuwse stad

bennad, 30-8-2017

Tallinn is een stad met een mooi middeleeuws centrum.

Er is een uitgebreid openbaar vervoer netwerk aanwezig,waarvoor je wel beter thuis een kaartje kunt downloaden,omdat het op straat soms een beetje onduidelijk is.Aanrader is de "Uhiskaart" ,een anonieme ov-chipkaart die je bij de R-Kiosk op onder andere het vliegveld van Tallinn kunt kopen,waarmee je voor enkele euro's enkel dagen vrij met het openbaar vervoer kunt reizen.

Tallinn wijkt op prijsniveau af van andere oost-europese steden/landen.De prijzen voor uit eten gaan en in de supermarkt liggen op west-europees niveau.

gezellige stad

Yvonne, 12-8-2017
    Tallin heeft ons aangenaam verrast. Een prachtige, oude binnenstad, beloopbaar en erg gezellig. Wij hadden het geluk dat er tijdens ons verblijf daar de zgn. Hanzedagen werden gehouden. Veel extra activiteiten dus. Hebben ons er prima vermaakt.

Mooie stedentrip

Olaf van Oosterhout, 20-5-2017

Talinn is een interessante stad om een trip aan te wagen.

Makkelijk te bereiken met het vliegtuig. Je kan deze stedentrip combineren met Riga (by bus) of Helsinki (by boat).

Indrukwekkend !

demoyedirk, 17-1-2017
    Je mond valt open van verbazing. Dit is een fantastisch mooi stad(je). Sproojesachtig en sfeervol , superromantisch.
Tallinn scoort een 8,5 uit 10, op basis van 105 reviews