Hotel Kuressaare Linna

HotelWeer vandaag20°14°

We hebben een aantal aanbieders voor Kuressaare Linna voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Kuressaare Linna in het Nederlands

Leuke hotel en goede locatie

Raili
22-7-2011

Ik heb een suite gereserveerd en was heel tevreden, het was groot en ook met eigen terrasje. Het ontbijt is veelzijdig en smaakt goed. Het was lekker zonnig en wij konden buiten ontbijten, erg prettig! Zeker een aanrader in Kuressaare!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kuressaare Linna in Kuressaare, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kuressaare Linna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kuressaare Linna scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.