Vakantiehuis Aasa

Vakantiehuis Aasa

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Aasa in het Nederlands

Er is een 13 persoons huis en een huis voor ongeveer 6-8 personen te huur. Door de goedkope prijs kan je er prima met kleinere gruoepen terecht. Het ligt heerlijk in de bossen, goed punt voor tochten naar Parnu, Viljandi, Tartu... Mooie stranden in de buurt, prachtig natuurgebied voor mooie wandeltochten in het bos en vlakbij een heerlijk zwem en vis meertje.... Ideaal met kinderen voor mensen die echt rust zoeken!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Aasa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Aasa in Kärsu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Aasa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.