Ida-Virumaa

Reviews over Ida-Virumaa

Landgoedhotel

Rinus,
    29-8-2011

Het Parkhotel is gelegen op het Landgoed Palmse, het landgoed ligt temidden van het uitgestrekte Lahemaa Nat. Park, een natuurgebied van bossen en meren dicht bij de Finse Golf.

Het hotel is gevestigd achter het Palmse Manor en ondergebracht in de de voormalige distilleerderij van deze mooie buitenplaats.

De kamers zijn uitstekend evenals de service, er heerst een rustige en ongedwongen sfeer, het ontbijt en diner waren er prima en werden genuttigd in het kelderrestaurant onder het hotel.

Het hotel word omgeven door een bijzonder aardige watertuin met paviljoens en een leuk tempeltje, in een van de paviljoens is een kleine automuseum ondergebracht.

Rond het hotel kan men op het landgoed wandelen langs een uitgestrekt net van wandelwegen door een prachtige, stille en onbedorven natuur.

Voor natuur- en wandelliefhebbers en rustzoekers is dit de "place to be" , we hebben onzettend genoten van ons verblijf in Parkhotel Palmse.

Gereisd met partner in juli 2000

cijfers camping

yut,
    6-5-2011

leuke camping, veel te doen, schoon netjes daarom vrij hoge cijfers

Gereisd alleenreizend in augustus 2010
Ida-Virumaa scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews