Hotel Fra Mare Thalasso Spa

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Fra Mare Thalasso Spa voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Fra Mare Thalasso Spa

Ajastaan pahasti jäljessä oleva kylpylä

Veijo Hilliranta
8-9-2011

Kylpylä oli taydellinen pettymys, liian vähän altaita ei edes kunnon poreallasta, uimaranta ja ympäristö todella viihtyisä! henkilökunta myrkyn nielleitä ei mitään palveluhalukkuutta. Pitää parantua paljon ennenkuin mennään uudestaan kuuden hengen seurueella!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fra Mare Thalasso Spa in Haapsalu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fra Mare Thalasso Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fra Mare Thalasso Spa scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.