vakanties Yorkshire

Reviews over accommodaties in Yorkshire

speciale gelegenheid

wilma,
    6-12-2017

alles prima, fijn hotel, rustig, goed ontbijt

Alles goed in orde.

Klavertje4,
    8-8-2017

Bedden echt heel lekker! Kamer goed schoon.Airco aanwezig. Keurige badkamer.TV goed beeld. Koffie en thee faciliteiten op de kamer. En dikke ovegordijnen. Ontbijt niet heel uitgebreid maar wel in orde, zeker gezien de prijs. Personeel is ook beleefd. Kortom alles prima in orde.

Mooie camping in adembenemende omgeving

A. Goumare,
    26-5-2015

Camping in de schitterende omgeving van noord Yorkshire. Vriendelijk personeel wat het goed in de hand heeft. Er zijn twee sanitair-gebouwen. Meerdere velden met vaste en mobiele caravans. Wij stonden op het topfield, schuin tegenover de receptie. Het sanitair is schoon en wordt goed onderhouden. De toegang tot camping en sanitair werkt met codes die je bij aankomst krijgt. Voor internet moet je een voucher kopen. Bij de receptie zijn de eerste levensbehoeften te koop. De camping is toegankelijk voor gehandicapte gasten.

Naast de camping ligt een jeugdherberg waar eenvoudige maaltijden te krijgen zijn. In Osmotherley zitten wat prettige eetgelegenheden. De omgeving vinden wij ongelooflijk mooi. Wandelen, mooie autotochten, lekker luieren; het kan er allemaal. Bezoek ook Helmsley, Hutton-le-Hole en Thirsk (James Herriot-museum) eens. De moeite waard. Voor ons de tweede maal in 8 jaar op deze stek. En wij komen zeker weer terug, zowel voor de omgeving als de camping en het dorpje.

Geweldige ligging vlakbij het centrum van Leeds!

John van de Graaf,
    3-5-2014

Hotel Ibis Leeds Centre heeft een geweldige ligging vlakbij het centrum van Leeds met al haar bars, restaurants en verdere bezienswaardigheden.

Het station van Leeds ligt op loopafstand van het hotel.

Het enige wat wij iets minder vonden was het ontbijt waar wij ook nog eens voor moesten bijbetalen...

Verzorgd hotel

Jolanda,
    9-11-2012

Een net en verzorgd hotel, goede prijs/kwaliteitverhouding en op 10 minuten lopen van het bus- en treinstation.

De omgeving is verder vrij saai.