Bed and Breakfast Tower Guest House

Bed and Breakfast Tower Guest House

Bed and Breakfast
Kleine hotels

We hebben een aantal aanbieders voor Tower Guest House voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Tower Guest House in het Nederlands

Alles binnen loopafstand

Grietje
11-7-2010

Eenbeetje donker weinig inspirerende kamer. Een goed ontbijt. Maar een kleine paarkeerruimte naast het huis. Het staat een beetje in een grauwe buurt. Maar alles is binnen loopafstand. Heerlijk om daar rond te wandelen op een zomeravond.

Gereisd met partner in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Tower Guest House in York, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Tower Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.