Hotel The Jorvik

Kleine hotelsWeer vandaag15°11°
Hotel The Jorvik

We hebben een aantal aanbieders voor The Jorvik voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel The Jorvik in het Nederlands

Prima hotel tegenover park.

Raymond
15-5-2011

Mooie kamer op begane grond (9) aan achterzijde hotel. Op 15 minuten lopen van treinstation en 5 minuut van centrum (via park).

Kamer is voorzien van koffie&theefaciliteit, stevig groot bed, airco en digi-tv.

Badkamer met prima douche met zij-douches, in bad met jets en verlichting. Douche-gel en shampoo aanwezig.

Geen minibar.

Geen ontbijtbuffet maar á la carte, tevens diverse serials. Prima!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Jorvik in York, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Jorvik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.