Hotel The Churchill Hotel

1 review over Hotel The Churchill Hotel in het Nederlands

op loopafstand van centrum

H. van Meerendonk
25-8-2013

het churchill hotel is fantastisch. Alle personeel is even vriendelijk en behulpzaam. Een echte aanrader. Kamers zijn wat klein maar wel schoon en goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Churchill Hotel in York, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Churchill Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.