Hotel Ramada Encore

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Encore voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ramada Encore in het Nederlands

2007

Voor een nachtje verbleven in niet niet zo heel lang geleden verbouwde hotel. Alles is keurig schoon en modern. Faciliteiten prima in orde. Ontbijt normaal continentaal, met lekkere muffis en zoete broodjes erbij. Gezien de prijs/kwaliteit is er denk ik geen betere. Tassen konden bewaakt achtergelaten worden na uitchecken tot aanvang reis terug. Kortom een aanrader! 5 minuutjes lopen van het centrum en nog geen 10 min naar het station.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Encore in York, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Encore zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.