Hotel Park Inn by Radisson York ***

Hotel Park Inn by Radisson York ***

Hotel Park Inn by Radisson York
Hotel Park Inn by Radisson York
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Park Inn by Radisson York voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Park Inn by Radisson York in het Nederlands

Prima hotel

dannyvlees, 13-10-2013

Prima hotel met een uitstekende ligging tav het centrum en het treinstation

prima hotel, zeer vriendelijk personeel

H. Mulder, 26-12-2009

Wij zijn zeer tevreden over dit hotel. Konden 's ochtends om 10.30 al in onze kamer. Door de centrale ligging konden we tussentijds gemakkelijk even naar onze kamer. Meer dan vriendelijk personeel, goede kamer, uitstekend ontbijt. Een aanrader!

Uitstekende ligging t.o.v. city centre.

Jacky, 7-12-2009

Aan de river Ouse. Redelijke prijs-kwaliteit verhouding. Aardige kamers, modern gerenoveerd. M.n. de river view kamers op de hogere verdiepingen geven een mooi uitzicht over de daken van York en de Minster. Nieuwe badkamer. Gangen en lift ogen 'vermoeid' (niet gerenoveerd). Het ene deel van het gezelschap had 's nachts last van de buren (gehorig) en uitgaanspubliek aan de overzijde van de rivier; het andere heeft nergens last van gehad...

Goed transit hotel.

Frans, 9-6-2009

Hotel met goede ligging, dichtbij het historische centrum van de stad York. de meeste bezienswaardigheden bevinden zich op loopafstand. het hotel is rustig gelegen, in een stille straat aan de rivier de Ouse. Het hotel beschikt over 200 kamers waarvan een groot deel met uitzicht op de Ouse. een deel van de kamers zijn rookvrij en andere kamers zijn geschikt voor minder validen. kleine privé parking bij het hotel. het hotel heeft een goede keuken, a la carte of buffet. op zondagavond is het restaurant gesloten; de maaltijden worden dan geserveerd in de Regatta Lounge.

Niet erg geweldig,zo'n hotel uit de jaren zeventig. Zag er verder goed uit, maar voor een 4 sterren hotel, hebben we voor minder sterren wel beter gezeten.

Parkeren viel niet mee! Wel een prima bereikbaarheid om in het centrum te komen.Personeel zeer behulpzaam. Uitzicht ook goed, maar zou het geen 2e keer kiezen

beetje onpersoonlijk hotel, maar wel perfect gelegen tussen station ,centrum en aan de rivier Ouse in een rustige zijstraat . prima ontbijtbuffet (engels) Wel boeken in ned. anders flink aan de prijs!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Inn by Radisson York in York, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Inn by Radisson York zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Park Inn by Radisson York scoort een 7.71 uit 10 op basis van 6 reviews.