Kleine hotelsWeer vandaag12°1°
7,2

6 reviews over Hotel Newington in het Nederlands

Het hotel is behoorlijk oud. We sliepen in een ander gebouw, The Coachhouse, achter het hotel. De kamer met badkamer was schoon. Het diner was slecht. We hebben het teruggestuurd, weinig smaak en de aardappeltjes waren keihard. Het ontbijt was redelijk. Full English, toast, sereals, yoghurt en fruit. Helaas was het servies niet schoon zoals een kopje waar de theeaanslag nog in zet en het bestek was niet schoon. Alles is wel opgelost door het personeel,

Het hotel ligt op 15 minuten lopen van het centrum. Er stopt elk kwartier een bus voor de deur.

Gereisd met partner in december 2012

Volgende keer niet weer dit hotel

Karin
17-12-2012

Het hotel ligt relatief dichtbij het centrum, maar er liggen veel betere hotels dichter bij het centrum, de bus stopt wel voor het hotel, maar deze kosten kan je dus beter uitgeven aan een beter hotel waarvan je gewoon kan lopen naar het centrum.

Wij zijn wel wat gewend in Engeland, kamer was schoon maar wel ingericht in jaren 50 of 60 stijl, lees: er is sinds de jaren 50 alleen een likje verf gebruikt en het matras was slecht. Je voelde de veren in je rug prikken. Ontbijt redelijk, toast met Jam of full-english. Dus als je geen bacon-eggs and beans wil voor het ontbijt moet je het doen met een toastje met wat jam.

Gereisd met partner in december 2012

knus hotel

fam gabrielse
14-11-2012

vorige week weer een paar dagen in dit hotel geweest en we hebben er weer van genoten. De service en vriendelijkheid van het personeel was weer geweldig, de bedden konden wat beter, maar al met al weer een geslaagde trip.

Gereisd met jonge kinderen in november 2012

Beetje vergane glorie...

Jolanda
30-4-2012

Het hotel is vanaf het station prima te belopen en ook is er een bushalte voor de deur. (ook voor de hop on hop of bus).

Kamer is vrij klein. Persoon die aan raamkant sliep kon er amper tussenuit. Raam kon niet open wat erg benauwd gevoel gaf, zeker omdat de cv ook nog aan stond. Verder was het schoon en netjes maar ouderwets.

Gereisd met partner in april 2012
2008

Zeer ouderwets en knus hotel

John en Sietske Zeegers
10-11-2008

Mochten wij ooit nog in York komen, word het beslist weer dit hotel! Alles heel ouderwets (vloerbedekking, gordijnen) maar dat maakt het zo leuk en knus. Heel vriendelijk personeel, mooie ruime kamers(koffiezetapparaat, televisie, broekpers, fohn en badkamer met bad) het zwembad is net groot genoeg. Eten 's morgens is goed. Het is een rechte weg naar het centrum en met 10 minuten wandelen aan te lopen.

Gereisd met partner in november 2008

eenvoudig maar prima hotel

petra
1-3-2008

eenvoudig maar prima hotel.

grote familie kamer en prima ontbijt

10 minuten lopen van centrum

Gereisd familie in februari 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Newington voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Newington in York, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Newington zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.