Hotel Elmbank

• Kinderopvang

7 reviews over Hotel Elmbank

• 7Lennie05-06-2009

Prima

Veel negatieve berichten rond dit hotel, m.n. op engelse sites. Wij vonden het geen 3 sterren waard maar waren wel tevreden; vriendelijk personeel, nette kamers (kon schoner maar beslist geen 'vlooienhol' zoals iemand schreef), hotel ligt in rustig deel van de stad. In reisgidsen en op internet zie je het hotel afgebeeld, wij verbleven in de lodge ernaast. Gebouw werd opnieuw geverfd toen wij er waren; geen dag te vroeg... Engels ontbijt was erg goed, maar wie koffie bestelt krijgt oploskoffie. Loopafstand naar de stad was geen 10 min., zoals in de gids van onze touroperator staat, eerder 20-30 min. York is prachtig!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

• 6Carla Bal10-05-2008

Wij zijn hiergeweest van 6-9 mei 2008 Een hotel in wat oudere stijl, moet je van houden. Wij zaten in bijgebouw. Erg gehorig. In de ochtend al om 6.00 vuilniswagen waar je wakker van werd,of personeel dat zeer vroeg aan het werk ging.Wat kleine kamers maar voor paar nachten te doen. Personeel erg stug, niet onvriendelijk. Alleen als er wat mankeer aan je kamer dan had je pech als de monteur net geweest was want dan kon je een week wachten. Missen ze dingen bv afstandsbediening dan gaven ze geen nieuwe, daar ze anders toch weer gepikt werden werd ons verteld. Eten ging wel wij hadden alleen ontbijt. Als je wat te drinken wilde bv in de middag of de avond moest je hier zelf om vragen kwamen niet naar je toe. Regelmatig stond de muziek erg hard zodat je niet makkelijk kon praten met elkaar. Wat wij miste was een plek buiten met terasje om wat te drinken, je kon alleen binnen zitten, erg jammer als het mooi weer is. Naar het centrum is zo'n half uur lopen. Koffers kan je niet kwijt.

Gereisd met familie in mei 2008

• 8Ab en Loes06-07-2007

Groot herenhuis, net buiten het ommuurde centrum. Alle bezienswaardigheden van hieruit goed te voet te bereiken. Het huis is van 1898 en art-deco ingericht. Heel gezellig. De kamers zijn netjes en schoon maar wat gedateerd. Echte Engelse sfeer. Aanrader.

Gereisd in juli 2007

• 5Bart & Erna16-06-2007

We hadden kamer 101, buiten het hoofdgebouw. Soort van noodgebouw om extra kamers te creeren maar doe dit niet! Wat een dump! Deze kamers zijn klein, slecht en bovenal schimmelig. Ruikt zeer onfris. Bovendien niet veilig, ramen kun je s'nachts niet openlaten want ze lopen zo naar binnen! Over het hoofdgebouw geen menig maar ik vond het donker, naargeestig en duf. Slecht ontbijt bovendien dus wij zijn na 1 nacht gevlucht aangezien er geen andere kamers voorhanden waren. AFRADER!

Gereisd met partner in mei 2007

• 7Lin12-04-2007

Mooi stijlvol hotel. Het ligt wel iets buiten het centrum, maar ondanks dat is het nog wel te belopen. Wij verbleven hier op doorreis en toen wij er waren was er geen deugdelijke parkeerplaats voor onze auto. We moesten de auto aan de weg parkeren en kregen van de receptionist te horen dat dit niet de meest veilige plek was. Dat was een niet erg rustgevende gedachte. De kamer en het ontbijt waren verder prima.

Gereisd met familie in augustus 2003

• 9Anneke28-07-2006

Ben hier 2x geweest, is een super hotel. Jammer dat het iets buiten het centrum ligt. Gezellig hotel, leuke bar, goed eten. Het personeel was erg vriendelijk, maar,dat zijn ze in Engeland allemaal,Gelukkig!Zou er zo weer naar toe gaan.

Gereisd in juli 2006

• 9Solenn24-04-2005

Prima hotel met vriendelijk personeel en een lekker ontbijt. Wij sliepen in een soort van dependance kamers, waren perfect!

Gereisd in april 2005

Hotel Elmbank info