Hotel Ascot House

Kleine hotelsWeer vandaag12°5°
Hotel Ascot House

We hebben een aantal aanbieders voor Ascot House voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ascot House in het Nederlands

Linda L.
23-9-2017

Een mooi gebouw, klassiek ingericht, origineel. Ontvangst was heel goed, duidelijke map en bezienswaardigheden werden genoemd. Hele schone kamer met pracht meubilair, heerlijke hemelbedden, superschone douche/toiletJe kan er 's avonds een drankje bestellen. ontbijt was uitgebreid, hoewel wij geen vleeseters zijn was er een overvloed aan broodjes en croissants. Een hartelijke bediening bij het ontbijt. niets was teveel. Heerlijk !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ascot House in York, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ascot House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.