Pension Abbingdon Guest House

1 review over Pension Abbingdon Guest House in het Nederlands

leuke guesthouse

M&A
9-7-2011

Leuke guesthouse aan de rand van York (10 min. te voet tot oud stadscentrum). Vriendelijke uitbaters en ontvangst. De kamers zijn klein maar gezellig. De badkamer is echt wel te klein. Lekker ontbijt naar keuze. Gratis parkeren in de straat. Goed voor één of enkele nachten York.

Gereisd Met vrienden in Thu Jul 07 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

• AdresBootham Crescent YO30 7AH(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Abbingdon Guest House in York, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Abbingdon Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.